קורס הכנה ללידה

 

מדוע את צריכה קורס הכנה ללידה?

בניגוד למה שמקובל לחשוב לעתים קרובות, מטרתו של קורס הכנה ללידה אינו לצייד אותך בצרור עצות 'עשי' ו'אל תעשי' אלא לספק לך מידע רלוונטי והבנה של התהליכים שהגוף עובר בשעת לידה. אומנם כל אישה היא שונה, הגוף שלה שונה והאופן בו היא מתמודדת שונה גם הוא, אולם לטוב ולרע, לידה היא תהליך אוניברסלי שלגמרי אפשר וכדאי להתכונן אליו - זהו אחד האירועים כי חשובים שתחווי מימייך, אם לא החשוב בהם, ואי-אפשר ללכת לאירוע הכי חשוב בחיים בלי לדעת מה הולך לקרות שם.

איך תדעי שאת בוחרת את הקורס המתאים לך?

יש אינספור קורסי הכנה ללידה המתמחים באינספור שיטות ומתודות ודגשים אבל גם אם את מתכוננת ללידה הראשונה שלך, לא יהיה לך קשה לזהות שקורס הכנה ללידה הוא קורס טוב. כשאת שוקלת האם לקחת קורס הכנה ללידה מסוים שאלי את עצמך:
  • האם מנחת הקורס מוסמכת ומנוסה דיה, ומספקת לך מידע מקצועי מהימן?
  • האם היא פתוחה לשאלות שיש לך עליה או על נושאי הקורס?
  • האם הגישה שלה מזמינה דיון ומעודדת בחירות מושכלות בתהליך הלידה?
  • האם הגישה הזו מעודדת אותך לזהות את החלקים הנכונים והרלוונטיים עבורך ולקחת רק אותם?
  • האם תוכנית הקורס עונה על כל השאלות שיש לך כרגע?
  • האם את מתחברת למנחה ולאופן בו היא מציגה את התכנים בקורס?

מה עליך לשים לב כשאת בוחרת את הקורס עבורך הכנה ללידה

לכל יולדת יש יכולת לבחור במהלך הלידה הטוב, הנכון והאפקטיבי ביותר עבורה. שימי לב שהקורס שאותו את בוחרת:
1 .מספקת לך מידע מקצועי ומהימן
2 .מאפשרת לך לקחת אחריות על תהליך הלידה
3 .מספקת לך להן כלים לשלב בין עבודה מנטלית לעבודה על הגוף כלומר, להעצים את התהליך הפיזיולוגי שהגוף שלך עובר תוך קשיבות אליו, לסייע לך להשתמש בכל הכלים הזמינים לך, כגון תנועה, מגע ומים, ולחזק אותך בידיעה הוודאית שהכלים האלו אכן עומדים לרשותך, ולא פחות חשוב - לזהות את המסוגלות הייחודית שלך ולאפשר לך לתעל אותה לטובת חוויית לידה חיובית. כאשר כל המידע זמין לך לפני הלידה, את יכולה להתוות את מהלך הלידה הרצוי לך בעודך מרגישה טוב ובמלוא חושייך, מבלי להיאלץ לקבל החלטות כאשר אין לך את הפניות הפיזית, המנטלית והרגשית הנדרשת לשם כך.

 

ספטמבר 26, 2021